Tuesday, October 6, 2009

Peisaj cu ramuri si noua pasari gri

3 comments:

Liviu said...

Îmi place. Chiar mult. În primul moment, instinctul (condiţionat) de prelucrare a fotografiilor mi-a spus că ar trebui mărit contrastul, mai precis luminozitatea zonelor gri, apoi mi-am dat seama că ar fi o greşeală, pentru că ar dispărea atmosfera tristă de toamnă/iarnă, care e sugerată şi de multe alte elemente din fotografie (şi oricum, tu nu prelucrezi fotografii :) Îmi place şi cum copacii formează trei grupuri, numărul ăsta le conferă un anume farmec parcă, iar dispunerea lor descendentă duce cu gândul tot la un sfârşit. Parcă şi păsările, în atmosfera asta tristă, par cobitoare. Şi chiar şi ele sunt orientate descendent în cadru (oare cum ai reuşit să le convingi să zboare unde trebuie? :)

Liviu said...

Scriai undeva, ca o critică pentru cei care adaugă pe calculator în fotografii tot felul de chestii care să stea "unde trebuie", că "pescăruşii nu ştiu regula treimilor" (citat aproximativ, din memorie). Sunt de acord cu tine în ambele păreri din fraza dinainte. Dar uite că păsăruicile astea au ascultat cumva de tine... poate după un număr suficient de expuneri, sau suficientă răbdare ;)

Anonymous said...

vad doar 8:(