Wednesday, August 26, 2009

Portrete pentru Colin si Chloe



1 comment:

Liviu said...

Urmăresc cu mult interes felul în care reuşeşti să creezi efecte de lumină cu aparatul digital şi obiectivul pe care îl ai. Aproape că-mi crapă obrazul de ruşine că nu mi-am dat seama că (şi când) ai trecut pe digital (cred că Beze a remarcat asta, iar eu am fost siderat când mi-am dat seama că era adevărat, apoi ţi-am verificat retroactiv toate imaginile până când am ajuns la prima făcută cu Canonul 10D), dar motivul principal care m-a indus în eroare a fost un mic „accident”, şi anume faptul că obiectivul 28-80mm pe care îl ai, fiind tot „vechi”, la fel ca Holga, are o diafragmă cu cinci laturi, care creează tot pentagoane la efectele de lumină, ca şi Holga, lucru rarissim la obiectivele mai recente, la care diafragmele încep de la şase laturi.
În concluzie: îmi plac mult pozele, şi sunt foarte curios să văd în ce fel o să „exploatezi” în continuare noul instrument :)