Friday, July 10, 2009

.............



1 comment:

Liviu said...

Şi fotografiile din seria au reuşit să mă transpună în copilărie. Mi-a atras atenţia titlul, „Zile în care m-am simţit bine”, şi mi-am dat seama că majoritatea amintirilor mele din copilărie care îmi evocă o stare de fericire sunt din zile cu soare, vara, un soare intens şi care scălda totul în jur cu o lumină puternică. Regăsesc în aceste fotografii chiar şi impresia uşor deranjantă a soarelui de vară, care pătrunde în ochi şi ne orbeşte puţin, impresia aceea de suprasaturaţie a luminii, de "preaplin" al bucuriei. E interesant cum acest efect optic reuşeşte să redea şi impresia aceea, şi ne aduce atât de aproape de senzaţia reală de atunci...
Un alt aspect care mi-a atras atenţia e culoarea roz care apare în halouri. Nu-mi amintesc s-o mai fi văzut în halourile create de Holga ta. În ton cu titlul, şi ea mi-a adus aminte că într-un roman citit în adolescenţă, din seria "romanul de dragoste”, autorul (un francez, dar nu-mi aduc aminte cine era) spunea că "albul şi rozul sunt culorile fericirii". Cu noţiunile de psihologie a culorii pe care le am, îi dau dreptate.
Şi am mai remarcat ceva. Spuneam într-un comentariu anterior că există în stilul tău o foarte mare intensitate, care uneori ajunge explozivă. Regăsesc senzaţia asta în halourile rotunde ale Holgăi, care par să fie create de nişte explozii. Explozii solare, ale luminii şi fericirii...