Friday, November 30, 2007

Portret de dulau cu cetatenie franceza

Citat:
"A inceput din intamplare, ca de obicei. Ne-a vizitat un fotograf care, sub pretextul ca vrea sa faca un studiu artistic al peluzei cu lavanda, cauta, de fapt, un paharel pe gratis. Eu nu prea i-am acordat atentie, doar l-am adulmecat in treacat, dar el si-a lasat pe masa paharul suficient de mult timp, pentru a ma prinde in cadru, asa, in joaca. Imi aduc bine aminte ...mi-a prins silueta, cu soarele luminand dindarat - contre jour, cum spunem noi, francezii -si, oprindu-ma sa ud o muscata, l-am auzit spunand ceva despre nobletea salbaticiei.
La momentul respectiv n-am dat atentie. Unii sunt fotogenici, altii, nu. Dar, cateva saptamani mai tarziu, m-am descoperit intr-o revista. Poza color, in toata splendoarea, cu mustatile zburlite, coada in vant -esenta vie a neinfricatului caine de paza. Si se mai spune ca aparatul de fotografiat nu minte. Nici n-au idee! "
,

Peter Mayle, "Viata de caine"

No comments: