Sunday, August 26, 2007

Intoarcere (la realitate)

Am ajuns acasa, dupa o luna de stat departe, departe, intr-un oras cu oameni ce vorbesc o pasareasca aspra,
au veverite prietenoase,
calugarite in sandale decupate,
betivani tristi, politicosi,
pauni care-ti ciugulesc alune din palma,
palate din marmura,
librarii cochete, cu albume foto teancuri si gramezi ravasite,
fantani cu inorogi din tabla,
baloane de sapun (ale mele),
multi copaci (ai lor),
Madone din ceramica, pitulate in curti interioare,
filme deprimante,
concerte de Chopin in parc (unde spectatorii dormiteaza intinsi pe peluza)
si blocuri comuniste - totusi cu mult mai vesele decat cele din cartierul in care locuiesc. Deja imi lipseste (Varsovia).

1 comment:

Anonymous said...

buna!imi place super mult pozele tale cu copilashii aia..zi si mie plz pe unde in varsovia sunt facute pozele alea ca poate`i conving si yo pe ai mei sa merem...(robitzzzu e id`u de mess daka vrei sa vb)...mc:*