Tuesday, July 10, 2007

Imi vine sa...





Cel mai tare si cel mai tare imi vine sa fotografiez fasii (ori rotocoale) de soare - noaptea. Pentru ca la mine in cartier e bezna de nu vezi unde-ti pasesc picioarele, nici gropile, gunoaiele marunte si mari, stalpii si pisicile, de buna seama ca negre. Dar apoi imi dau seama ca strazile acestea cel mai si cel mai frumos arata tot pe intuneric, cand nu-ti dai bine seama cum sunt, si te poti minti ca nu se impleticesc printre blocuri gri, hade. Si apoi imi mai vine dimineata devreme, cand printre gene vad baltoace de lumina pe peretele dormitorului, cu modelul perdelei de la fereastra, insa atunci ma intorc pe partea cealalta, imi spun ca mai pot sa dorm un pic, si ca in alta zi ma voi trezi in zori ca sa bantui cu aparatul de prins gogoloaie de soare. Ma mai apuca pofta cand ma gadila ceva / sau cineva, cand aud fantani arteziene, vad borcane cu miere, piersici si plase de prins fluturi, cand imi amintesc de mare si de Paris, cand simt miros de iasomie, dorm ori merg cu autobuzul. Mai ales atunci cand dorm. Insa dupa ce ma trezesc, uneori uit.

http://atelier.liternet.ro/articol/4726/Alina-Andrei/Manual-de-fotografie-Imi-vine-sa....html

No comments: